Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Népgyógyászat » Méhpempős méz


    

Méhpempős méz

Új Népszerű

Készleten

 

Megszerezhető pontok: 60 pont
Ár:
6 000 Ft ( Nem vagyunk ÁFA-fizetők )

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

A méhpempő a munkásméhek garatmirígy-váladéka, a méhek "teje". Ezzel a csodálatos anyaggal etetik a fiatal munkásméhek - a dajkaméhek - a fiasítást akkor, amikor méhanyát akarnak nevelni. a A petéző anyaméh folyamatosan tiszta méhpempőt kap enni.

A méhpempő összetétele nagyon komplex. Tartalmaz: fehérjéket, 25-féle aminosavat, parotint, nukleinsavakat és származékaikat, acetilkolint, biopterint, B1, B2, B5, B6, B12, A, E, P-P vitamint, enzimeket, fermentumokat, nyomelemeket. Természetes összetétel, az egyes alkotó elemek egymás hatását erősítik (szinergia-hatás). Az anyag néhány százaléka még ma is ismeretlen.

A legújabb kutatások szerint a méhanya-pempő semmilyen hormont nem tartalmaz. Több évtizedes embergyógyászati tapasztalatok alapján felelősséggel kijelenthető, hogy az emberi szervezetre nem ártalmas, egészséget károsító mellékhatása nincs még rendkívül nagy adagban sem.

A méhpempőt nem lehet kipróbálni, kúraszerűen kell fogyasztani. A pempő lassan, de alaposan fejti ki hatását, legalább 2 hónapig kell szedni ahhoz, hogy a hatását értékelni lehessen.

Tartalom: Egy tasakban 2db 20 milliliteres fecskendő van, minden egyes fecskendő 10 gramm méhpempőt tartalmaz. A két fecskendő tartalma összesen 20 gramm méhpempő. 2 milliliter mézes pempőben 1 gr pempő van.

A méhpempő fogyasztása táplálkozás-kiegészítőként:

A mézben elkevert méhpempőt reggeli előtt, (ill. este étkezés előtt) éhgyomorra kell elszopogatni.

Adagolás egy átlagos 70 kg-os felnőtt részére:

Normál adagolás: naponta 0,5 gr, azaz 1 ml mézes pempő.(Általános erősítés, méregtelenítés, jobb aktivitás/koncentrálóképesség/munkabírás elérésére).

Súlyosabb állapotban, erősen leromlott szervezet, műtét után, gyors javulás igény vagy konkrét célok esetén a javasolt adag naponként 2x 1 gr (2x 2ml) (reggel és este, étkezés előtt).

Daganatos betegeknek az adag növelhető napi 2-5gr-ra (enyhe hasmenést okozhat!)

A javasolt adagok átlagos termetű felnőttre vonatkoznak. Kisebb vagy nagyobb testsúly esetén az adagot arányosan változtatni kell.

Gyerekek részére a testsúllyal arányosan adagolandó. Adható csecsemőknek is.

A változásban (menopauza) levő nőknek (rendszertelen/folyamatos vérzés, hőhullámok, depresszió stb. esetén) naponta 0,5-1 gr pempő a normál haviciklust visszaállítja, a panaszokat megszünteti.

A változáson túljutott nőknek egy évig nem célszerű pempőt fogyasztani, mert a normál havi ciklust visszaállít(hat)ja. Egy év letelte után napi 1 gr pempő (2 osztásnyi) adagolása eredményesen csökkenti a hormonhiánnyal összefüggő panaszokat, csontritkulást, jó közérzetet, életkedvet ad.

Ha kívánt teherbeesés nem következik be, mindkét szülő-jelöltnek szükséges/javasolt a méhpempő szedése, először napi 0,5 gr (1 ml), egy-két hét után napi 1gr (2ml). Egyidejűleg ajánlatos a virágpor fogyasztása is, hogy a szülők szervezetét feltöltse nyomelemekkel, vitaminokkal.

Vérnyomás-módosító tablettát szedő egyének csak orvosi felügyelet – vérnyomás-ellenőrzés- mellett szedhetik a pempőt, mert a gyógyszer-igényük lecsökken, ami súlyos bajt okozhat. A kúra kezdetekor a gyógyszer-adagolást újra be kell állítani, rendszerint a gyógyszert csökkenteni kell.

Vérnyomásprobléma esetén orvosi ellenőrzés nélkül a pempő szedése tilos!

A fecskendő csak csomagoló és adagoló eszköz, a mézes pempőt szájon át kell és szabad szedni, befecskendezni tilos!

A méhpempőt a méz tartósítja.

A hűtőszekrényben +1 - +3 C hőfokon tartandó. Megfagyasztani nem szabad. A fecskendőből a szükséges mennyiséget egy kiskanálba ki kell nyomni, és reggel, étkezés előtt elszopogatni.

A méhpempő szerves savakat tartalmaz, ezért csak saválló eszközzel szabad érinteni. Rozsdásodó fémekkel (réz, ezüst, vas, alu) érintkezésbe hozni tilos.

Méz, virágpor, és C-vitamin fogyasztása a méhpempő hatását kedvezően kiegészíti.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YzFmN